L'Hora del Planeta 2022

Març 2022
Data de finalització: dissabte, 26/03/2022 - 21:30

El dissabte 26 de març del 2022, de 20:30 a 21:30, apaga la llum

L'Hora del Planeta és una campanya de WWF que va començar el 2007 a Sidney, Austràlia, amb el gest simbòlic d'apagar la llum durant una hora com a mostra de la lluita contra el canvi climàtic. ​Aquesta campanya, que celebra  la seva edició número setze  el 26 de març de 2022 , ja és un moviment global que  uneix milions de persones de tot el Planeta, ciutats i empreses  per lluitar junts contra el canvi climàtic i la pèrdua de biodiversitat.

Els ajuntaments, actors clau per impulsar la lluita contra el canvi climàtic

Els municipis tenen una gran responsabilitat per reduir les emissions de gasos amb efecte d'hivernacle. A més, podem fer de les nostres ciutats i pobles llocs més habitables i “verds” , renaturalitzant els espais i fomentant la biodiversitat on abans hi havia asfalt.

Es tracta d'una oportunitat increïble per comunicar el compromís i el lideratge de la teva ciutat en la lluita contra el canvi climàtic.

Per incloure el vostre municipi a l'Hora del Planeta només heu de  descarregar la carta d'adhesió i signar-la, completar el formulari i adjuntar-lo en aquesta mateixa pàgina .

Un cop comprovem les teves dades, el teu municipi  apareixerà al mapa i  al llistat de municipis adherits i se  sumarà al nostre comptador de ciutats compromeses amb la sostenibilitat.

El 2021 més de 470 municipis es van sumar. Tot un èxit. Ajuda'ns a superar aquesta xifra el 2022!