INSCRIPCIONS TANCADES: Els aparells de monitoratge energètic d’edificis com a eina d’estalvi

Públic al qual s'adreça:
Electes, tècnics i gestors energètics d'ens locals. Altre públic interessat.
dijous
Octubre 2015
Data de finalització: dijous, 29/10/2015 - 16:00

Els objectius de la jornada són: Destacar la importància del monitoratge com a eina d’estalvi energètic; explicar el suport als ens locals que ofereix la Diputació de Barcelona; mostrar experiències locals de l’ús d’aparells de monitoratge en edificis públics; i conèixer les diverses tecnologies presents al mercat de primera mà.

PROGRAMA

Conscients de la importància i la necessitat de col·locar l'estalvi, l'eficiència energètica i les energies renovables al capdavant de les nostres polítiques, l'Oficina Tècnica de Canvi Climàtic i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona, a través de la Secció de Suport a la Gestió Energètica Local, ofereix als ajuntaments un ampli suport per treballar en la millora de l'eficiència energètica de les instal·lacions municipals, d’entre els quals suport a l’ús i implantació de sistemes de monitoratge energètica per edificis municipals.

Per altra banda, el Grup de treball d’Energia Sostenible Local de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat ha expressat l’interès en compartir experiències i coneixement sobre el monitoratge d’edificis.

Per aquests motius, la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat i la Gerència de Serveis de Medi Ambient de l’Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona organitzen la jornada “Els aparells de monitoratge energètic d’edificis com a eina d’estalvi”.