Cerimònia europea 2021 del Pacte d’Alcaldies pel Clima i l'Energia (en línia)

dijous
Octubre 2021
Data de finalització: dijous, 07/10/2021 - 13:00

"Cap a una Europa més justa i neutral per al clima per a tothom"

Inscripcions aquí

ACTUALITZACIÓ: Es disposarà de traducció simultània en castellà

Més informació

Des de 2008, més de 10.000 governs locals han actuat com a part del moviment del Pacte Europeu d’Alcaldies per reduir les seves emissions de GEH, adaptar-se al canvi climàtic, garantir l’accés a energia sostenible i assequible i, en general, millorar la qualitat de vida dels seus ciutadans.

L’abril de 2021, la iniciativa va entrar en una nova fase,  llançant oficialment una ambició renovada per una Europa més justa i neutre climàticament.

Amb aquesta nova ambició, els signants es comprometen a assolir la neutralitat climàtica el 2050, a augmentar els seus objectius de reducció d’emissions, a implementar l’adaptació a les mesures de canvi climàtic i a afavorir l'accés a l’energia gràcies a una transició justa. També es comprometen a involucrar els seus ciutadans, empreses i grups d'interès locals en la transició, contribuint així al Pacte Europeu per al Clima.

Es convida totes les ciutats, regions i tots els membres de la Comunitat del Pacte d’Alcaldies d’Europa a reunir-se a la cerimònia en línia que se celebrarà el 7 d’octubre de 2021, de 09:30 a 13:00.

Es celebrarà la nostra ambició compartida per al 2050, els èxits dels membres com a part de la comunitat del Pacte, i es debatrà com comprometre’ns i actuar cap a una Europa més justa i neutre climàticament.