Polígons eco eficients: Sant Just impulsa l’energia neta

dimecres
Novembre 2020
Data de finalització: dimecres, 25/11/2020 - 10:30

L’Associació d’empreses dels polígons d’activitat econòmica (PAE) “Sant Just Impulsa” i l’Ajuntament de Sant Just Desvern presenten la jornada:

Polígons eco eficients: Sant Just impulsa l’energia neta que celebrarem, en format online, el proper 25 de novembre de 9h a 10.30h.

En l’European Green Deal, la Unió Europea confirma l’objectiu d’esdevenir climàticament neutra d’aquí al 2050.

És en aquest sentit que des de Sant Just Impulsa i l’administració local ens comprometem a treballar perquè els PAE adoptin un model sostenible on s’impulsi la transició energètica cap a la descarbonització.

PROGRAMA:

9:00

Benvinguda a càrrec de la Presidenta de l’Associació Sant Just Impulsa, Sra. Isabel Aragonés. Presentació de Sant Just Impulsa

9:10

Obertura de l’acte a càrrec de l’Alcalde de Sant Just Desvern, Sr. Josep Perpinyà

9:20 -9:40

“Impulsa l’optimització de costos energètics del teu negoci”, càrrec del Sr.  Ton Fumadó, d’IPAE SL.  Enginyer Industrial. Professional certificat CMVP en Mesura i Verificació.

9:40 -10

“De quins ajuts disposen les empreses per fer la transició energètica?” a càrrec del Sr. Patrick Renau Meier,  Tècnic de la Unitat d’Indústria de l’Institut Català d’Energia (ICAEN)

10 - 10:15

Ajuts municipals per a empreses,  en l’àmbit de l’eficiència energètica, a càrrec  del regidor de medi ambient el Sr. Just Fosalva.

10:30

Fi de l’acte

INSCRIPCIONS

En cas de voler participar a la jornada, envieu un correu electrònic a: santjustimpulsa@gmail.com

Amb les següents dades: Nom, Cognoms, Empresa o entitat, càrrec, adreça, telèfon i adreça electrònica.

Rebreu un correu de confirmació amb l’enllaç per connectar-vos a l’acte. Us hi esperem!!