VI Festa de l'Animal a Vilanova i la Geltrú

dissabte
Octubre 2017
Data de finalització: dissabte, 07/10/2017 - 20:30

El Servei de Medi Ambient de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú organitza la Festa de l'Animal amb l'objectiu de conscienciar la ciutadania i fer que Vilanova sigui una ciutat amiga dels animals.

Es tracta d'un aparador on les empreses del sector, organismes i associacions poden mostrar a la ciutadania la seva tasca diària, i a banda és una plataforma mitjançant la qual l'Ajuntament vol conscienciar sobre la tinença responsable d'animals, aprovada pel ple municipal. Així des del servei de medi ambient s'informarà al públic i als professionals sobre les particularitats de la nova ordenança, mostrant per exemple les darreres actuacions en el projecte de colònies de gats controlades a la ciutat.

La jornada en aquesta edició estarà dedicada especialment als gats, i es realitzaran activitats divulgatives i demostratives amb gossos, a més de tallers de sensibilització sobre la tinença responsable dels animals, i contra els abandonaments.

La passarel·la d'adopció, és tot un èxit en totes les edicions, i per això s'ha establert una col·laboració amb les protectores d'animals perquè puguin mostrar alguns dels animals que busquen una família que els adopti. A més, s'oferirà la passarel·la "Mostra'ns el teu amic", on els ciutadans podran lluir el seu animal.

Pel que fa a l'anomenada "Pista d'activitat i demostracions", hi haurà activitats durant tot el dia. Una de les més destacades és la que s'organitza des de l'agenda 21 escolar perquè els nens i nenes puguin participar amb animals ensinistrats, com a espectadors i com a protagonistes. Hi haurà, entre altres, activitats amb gossos ensinistrats de la Guàrdia Civill.  També es podran veure demostracions d'agility, gossos de rescat.

Altres
Grups de treball: