DOCUMENTACIÓ: Què cal tenir en compte a l’hora d’implantar refugis climàtics?

La Diputació de Barcelona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), sota la coordinació de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, han promogut l’organització d’un cicle de seminaris tècnics sobre accions locals d’adaptació al canvi climàtic. L’objectiu del cicle és aportar i compartir coneixements fruit de les accions concretes d’adaptació que estan portant a terme diferents ajuntaments i ens municipals.

Els dies 11 i 12 de novembre es va celebrar la primera sessió dedicada als Refugis climàtics, entesos com a espais interiors o exteriors que proporcionen confort climàtic i que s’activen en situació d’emergència generada per la calor, però que, fora d’aquests episodis, tenen altres finalitzats.

Fruit del treball presentant, us fem arribar el document relatoria resum de la jornada i un decàleg d'idees per saber què cal tenir en compte a l’hora d’implantar refugis climàtics?