VIDEO: Compra pública circular (1a part i 2a part)

Cicle de tallers Economia circular al món local, organitzats per la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat i la Diputació de Barcelona. Sessió en línia realitzada el 14 de maig del 2021. Amb la col·laboració i suport de la Fundació Fòrum Ambiental i Inèdit.

Compra pública circular. Sessió 1. Aspectes claus de la compra pública circular al món local.

Continguts:

5:47 Introducció: per què parlem de compra ?

9:03 El pes econòmic de la contractació pública

12:10 El marc normatiu

25:19 En quin punt estem actualment ?

32:45 El concepte

37:59 Elements i objectius

42:01 Intercanvi d'experiències

52:24 Com abordar la compra pública circular