ELS VÍDEOS DEL FÒRUM: Acte de reconeixement als 10 anys del Pacte d'Alcaldes

En aquesta commemoració dins el IV Fòrum sobre Medi Ambient i Món Local, celebrada el 19 de febrer del 2019 a Món Sant Benet, a Sant Fruitós de Bages, hi van participar deu alcaldes i alcaldesses en representació del conjunt de municipis adherits al Pacte d'Alcaldes (+730 a tot Catalunya), els quals van explicar, a manera d'exemples, les actuacions ambientals en els seus territoris.

Els participants van ser els següents: Sr. Valentí Junyent, alcalde de Manresa i diputat d’Espais Naturals i Medi Ambient de la Diputació de Barcelona, Sr. Jesús Calderer, alcalde de Cercs i diputat adjunt d’Espais Naturals, Sra. Patrocini Canal, alcaldessa d’Avià, Sr. Ernest Clotet, alcalde d’Artés, Sra. Mercè Esteve, alcaldessa de Begues, Sr. Àlex Garrido, alcalde de Manlleu, Sra. Isabel García, alcaldessa de Santa Perpètua de Mogoda, Sra. Laura Campos, alcaldessa de Montcada i Reixac, Sr. Josep Mayoral, alcalde de Granollers, Sra. Carmela Fortuny, alcaldessa de Sant Cugat del Vallès, i Sr. Joan Carles Batanés, alcalde de Sant Fruitós de Bages.

Més informació de l'Acte

See video