DOCUMENTACIÓ: El nou Pacte d'Alcaldies. Cap a la neutralitat climàtica (1 juliol 2021)

00efac2bc47ae6b3be924139e42c92c4-575x79.

Resultats de la sessió sobre les novetats del Pacte de les Alcaldies pel Clima i l’Energia realitzada l'1 de juliol del 2021.

Objectiu: presentar els recents compromisos europeus per avançar cap a la neutralitat climàtica.

Aquests nous acords amplien l’ambició climàtica dels nostres pobles i ciutats. Tenim molta feina a fer per aconseguir la reducció del 55% de les emissions per al 2030 i ser neutres climàticament el 2050, sense deixar ningú enrere.

En aquesta sessió, es van compartir els reptes que tenim el món local en aquest horitzó temporal i accions per assolir municipis descarbonitzats i resilients, amb accés a energia assequible, segura i sostenible; un camí en què els ajuntaments no esteu sols, ja que compteu amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Organitzat per la Diputació de Barcelona.

Sessió online, 1 de juliol del 2021

PRESENTACIÓ

El Pacte de les alcaldies i l'acció climàtica de la Diputació de Barcelona. Xesco Gomar President delegat de l'Àrea d'Acció Climàtica de la Diputació de Barcelona

L'acció internacional de la Diputació de Barcelona. Pilar Díaz Diputada adjunta de Presidència i delegada per a les Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona

Oficina d'Europa i Estratègia internacional

Web Next Diba

El nou compromís i l'encaix amb les polítiques europees. Miguel Morcillo. Oficina del Pacte de les Alcaldies (CoMO)

Web europea del Pacte d'Alcaldies pel Clima i l'Energia

EL SUPORT DE LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA

El Pacte d'alcaldies a la província de Barcelona. Inma Pruna. Gerent Serveis de Medi Ambient. Diputació de Barcelona.

El nou enfocament del suport de la Diputació de Barcelona. Francesc de Sàrraga. Cap de l'Oficina Tècnica de Canvi Climàtic i Sostenibilitat

El suport cas per cas. Carme Melcion. Tècnica de l'Oficina Tècnica de Canvi Climàtic i Sostenibilitat

Torn de preguntes

Nou document per aprovar l'adhesió al Pacte d'Alcaldies pel Clima i l'Energia (versió juny 2021)