educació per la sostenibilitat

Pla interdepartamental d’educació per a la sostenibilitat (PIES) als centres educatius (2026-2030)

La Generalitat de Catalunya ha publicat el Pla interdepartamental d’educació per a la sostenibilitat als centres educatius 2026-2030, una eina estratègica del Govern per integrar de manera sistèmica la sostenibilitat en el conjunt del sistema educatiu.

Impulsat per l’Acord GOV/189/2025, respon a la necessitat d’articular una resposta coordinada, transversal i interdepartamental davant els reptes socioambientals globals.

El Pla s’alinea amb els principals marcs internacionals i europeus, com l’Agenda 2030 i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), les orientacions de la UNESCO en Educació per al Desenvolupament Sostenible i les estratègies de la Unió Europea vinculades al Pacte Verd Europeu.

A nivell estatal, dona continuïtat al Pla d’acció d’educació ambiental per a la sostenibilitat (PAEAS).

Friday
03
10:00h
February 2023
Friday
15
09:00h
December 2017

15è Fòrum d’Educació Ambiental.cat 15 i 16 de desembre del 2017 Barcelona

L’educació ambiental esdevé recurs i estratègia per assumir el repte de participar en la construcció col•lectiva, per organitzar les nostres relacions socials i les relacions amb la resta de la biosfera, fent una vida digna, justa i equitativa és a dir sostenible.