Setmana de la Natura 2019

La Setmana de la Natura es celebrarà de l’1 al 9 de juny. Durant 10 dies, al voltant del dia mundial del medi ambient (5 de juny), celebrem la 4a edició de la Setmana de la Natura. L’objectiu és crear un gran moment per  apropar la ciutadania a la natura, i per això les organitzacions (associacions, fundacions, ajuntaments, administracions, escoles, empreses...) esteu convidades a promoure activitats o accions de voluntariat per la conservació de la natura i el medi ambient.

Font: Setmana Natura

Volem centrar la Setmana d’aquest any en una problemàtica concreta, la qual suposa la segona causa de pèrdua de biodiversitat a Catalunya: les espècies exòtiques invasores. Volem fer-ho des de la perspectiva de la prevenció, ja que entenem que per fer front a aquest gran repte és necessari que tota la societat en tingui coneixement.

Ens agradaria comptar amb vosaltres per fer de la Setmana de la Natura un gran esdeveniment ambiental, reconegut pel tradicional braçalet #setmananatura! Podeu organitzar una o més activitats, o simplement afegir les que ja tingueu programades al voltant de la primera setmana de juny.

Com es pot participar?

● Organitza una activitat per conservar la natura i puja-la a través del formulari web. Les activitats poden ser: sortides de descoberta, accions de voluntariat, censos, plantades, dinars d’aprofitament, tallers, bicicletades... si et falten idees, consulta les activitats de l’any passat!

● Convida el teu entorn a sumar-s'hi i a organitzar noves activitats: a les associacions de veïns, ajuntaments, associacions juvenils, escoles, empreses o entitats socials…

● Ajuda'ns a difondre la Setmana! A l'apartat de materials de comunicació hi trobaràs recursos com el logo, el pòster, un fulletó o alguns banners perquè escolliu el que més us agradi.

● Participa i promociona-la a les xarxes socials amb l'etiqueta #setmananatura, publicant les fotos de les vostres activitats!

Per qualsevol dubte o suggeriment, poseu-vos en contacte amb nosaltres a info@setmananatura.cat i us informarem.

Categories:
Convocatòries