DOCUMENTACIÓ: Taula del Club del Pacte d’Alcaldes: Trobada entre sectors públic i privats (1 juny 2017)

Documentació de presentacions de la trobada celebrada a Barcelona l'1 de juny del 2017 amb presència de representants de les diputacions catalanes, AMB, ICAEN, ajuntaments, Generalitat de Catalunya i els Clústers de Biomassa i d'Eficiència Energètica de Catalunya

Diputació de Barcelona: informació sobre presencia internacional relacionada amb el Pacte d’Alcaldes (Comitè europeu del Pacte d'AlcaldesPartenariat adaptació) i presentació de la nova web del Pacte.

Posada en comú sobre rebuda i destinació de Fons FEDER en projectes de sostenibilitat per part de les administracions supramunicipals i locals assistents.

Diputació de Girona + notícia

Diputació de Lleida

Diputació de Tarragona + notícia

Diputació de Barcelona

Àrea Metropolitana de Barcelona

Projecte SHERPA sobre eficiència energètica i rehabilitació d’edificis públics. A càrrec de Xavier Martí i Ragué (Responsable de Programes Europeus, Secretaria d’Habitatge i Millora Urbana, Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge).

El distintiu Cel Nocturn de Qualitat i suport a la prevenció de la contaminació lumínica. A càrrec de Sergi Paricio Ferreró (Cap del Servei de Prevenció i Control de la Contaminació Acústica i Lumínica, Departament de Territori i Sostenibilitat).

Clúster de biomassa de Catalunya. A càrrec de Ferran Garrigosa, Gerent del Clúster de biomassa.

Clúster d’Eficiència Energètica de Catalunya (CEEC). A càrrec de Francesc Ribera, Gerent del CEEC.