17a Assemblea general de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat

dimecres
Març 2017
Data de finalització: dimecres, 08/03/2017 - 18:00

Benvolgut/da, com a representant del vostre ens local a la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat

En nom de la Presidència de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, us fem arribar la segona convocatòria per la 17a Assemblea general de la Xarxa.

L’Assemblea de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat es celebrarà a Tarragona i inclourà visita al Monestir de Poblet, amb l'acolliment de la Diputació de Tarragona.

L'Assemblea és l'espai de trobada anual dels ens locals associats i servirà per posar en comú els coneixements i experiències compartits durant l'any 2016 i fixar-nos els propers reptes, així com commemorar els 20 anys d'existència de la nostra Xarxa i l’any del Turisme Sostenible pel desenvolupament, amb la proposta de Declaració de Tarragona.

Us encoratgem a assistir-hi – acompanyats dels tècnics/ques si ho considereu oportú - per tal de compartir i trobar-nos com a mínim un cop l’any.

Si com a representant del vostre Ajuntament o ens local membre no podeu assistir a la reunió, us preguem exerciu el dret de delegació de vot en un/a altre representant municipal, en un/a altre membre de l'Assemblea General o en el President d'aquesta, per tal de garantir el quòrum necessari per a l'adopció dels acords de l'Assemblea.

Adjunt hi trobareu la proposta d'ordre del dia, així com un model de document per a la delegació de vot. La resta de documentació la rebreu per correu electrònic i la podreu consultar també a http://xarxaenxarxa.diba.cat o a la web de l'Assemblea.

PROGRAMA i DOCUMENTACIÓ PREPARATÒRIA (pendent)

Us agrairem que confirmeu l'assistència. Podeu fer-ho per correu electrònic a xarxasost@diba.cat ,  si ho preferiu, per telèfon al 934022222 ext. 37288 o a la web de l'Assemblea.