Presentació de l'Estudi i inventari de la demanda potencial de biomassa a la província de Barcelona en centres o administracions públiques

dijous
Setembre 2016

Potenciar l'ús de la biomassa per a usos tèrmics és una de les apostes estratègiques de la Diputació de Barcelona, tant en instal·lacions en els parcs naturals com donant suport als ens locals per promoure instal·lacions pròpies en equipaments públics i poder acomplir amb els objectius de mitigació del canvi climàtic del Pacte d’Alcaldes, promoure una gestió forestal sostenible, la prevenció d’incendis i l’aprofitament de recursos de proximitat que generen llocs de treball.

D'acord amb la feina que s'està realitzant de manera transversal entre diferents serveis de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat s'ha elaborat l’Estudi i inventari de la demanda potencial de biomassa a la província de Barcelona en centres o administracions públiques.

Des de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, a través del Club del Pacte d’Alcaldes i la Comissió de Biomassa, es promou l’intercanvi de coneixements, experiències i informació entre agents públics i privats en els àmbits d’interès.

Per aquests motius, us convidem a la sessió de presentació d’aquest treball.

9 h             Recepció dels assistents

9:30 h        Presentació a càrrec de Valentí Junyent, Diputat delegat d’Espais Naturals i Medi Ambient. Diputació de Barcelona

9:40 h        Presentació dels resultats i conclusions de l’Estudi i inventari de la demanda potencial de biomassa a la província de Barcelona en centres o administracions públiques.

A càrrec de Josep Verdaguer, Oficina tècnica de canvi climàtic i sostenibilitat. Gerència de Serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona

10:10 h     Aplicació de l’estudi a la plataforma SITMUN

A càrrec de Josefina Saez, Oficina Tècnica de Cartografia i SIG Local. Gerència de Serveis d'Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic de la Diputació de Barcelona.

10:30 h     Precs i preguntes

Inscripció