Connectant actors pel desenvolupament sostenible en el context de l'Agenda 2030 de les Nacions Unides

dimarts
Novembre 2015
Data de finalització: dimecres, 11/11/2015 - 16:45

Les oficines dels programes internacionals allotjats al Recinte Modernista, juntament amb altres actors, exploraran els significats i les implicacions de les noves fites globals que implica l’Agenda 2030 de Nacions Unides.

L’objectiu de la conferència "Connectant actors pel desenvolupament sostenible en el context de l’Agenda 2030 de Nacions Unides" és proposar accions concretes per implementar l’Agenda 2030 en l’àmbit local i regional.

La trobada tindrà lloc els dia 10 de novembrede 16 a 19.15 h, i el dia 11 de novembre, de 9 a 16.45. L’assistència és oberta a tothom i gratuïta prèvia inscripció.

A finals de setembre, 193 caps d’estat van ratificar i es van comprometre davant d’una "nova agenda per a l’acció global", durant la Cimera de les Nacions Unides pel Desenvolupament Sostenible. Aquest procés, anomenat Agenda 2030, és ambiciós, universalment aplicable i transversal.

L’Agenda 2030 reclama un món lliure de pobresa, fam i malalties, en què es reverteixin les tendències ambientals negatives i es posin, per davant de tot, els drets humans i la dignitat.

Ara, governs, organitzacions ciutadanes, científics, educadors i empresaris es troben amb el repte de fer costat Nacions Unides en l’assoliment dels 17 Objectius pel Desenvolupament Sostenible.

En aquest context, l’intercanvi de coneixement, les visions compartides i les solucions comunes són aconsellables i necessàries. Experiències com la Conferència de les organitzacions del Recinte Modernista són una mostra clara d’aquesta voluntat.

Programa complet

Per a més informació: conferencia@santpau.cat