2a Universitat Popular de la Bicicleta

2a Universitat Popular de la Bicicleta

Presentació a l’Escola Industrial de Barcelona

Divendres 4 de juliol de 2014, a les 12 h

Edifici 14, Aula 2 (davant de l'edifici del Rellotge)

Urgell 187 - Barcelona

Montcada i Reixac acollirà el proper mes de juliol la segona Universitat Popular de la Bicicleta a l’estat espanyol. El seu objectiu és fer arribar les innovacions en l’àmbit de la bicicleta a persones de perfil divers, amb la finalitat de transferir amb rigor acadèmic els coneixements més actuals en aquest sector a nivell de mobilitat, oci i negoci.

Aquesta segona edició, organitzada per les entitats d'usuaris de la bicicleta, també servirà per establir un sistema de coordinació estable  entre les diferents entitats: l'Assemblea Catalana d'Entitats de la Bicicleta (ACEB).

Dia: divendres 4 de juliol de 2014

Hora: 12.00h

Lloc: Diputació de Barcelona

Edifici 14, Aula 2 (davant de l'edifici del Rellotge)

Recinte de l'escola industrial

C/ comte d'Urgell 187, 08036 Barcelona

A l’acte de presentació de la 2ª Universitat Popular de la Bicicleta intervindran la regidora de Medi Ambient de l'Ajuntament de Montcada, Judith Mojeda, el director de la 2ª Universitat, Emili Mató i els presidents de les entitats d'usuaris Albert Sans i Albert Garcia. La Diputació de Barcelona col·labora en la iniciativa impulsant i fent difusió entre els ens locals de la província.

Contactes:

Ajuntament de Montcada                           Universitat Popular de la Bicicleta

Tel. 935.726.474                                                       Tel. 649418985