Oferta de recursos de suport complementari a la Setmana Europea de Prevenció de Residus 2016 - TANCADA

La Setmana Europea de la Prevenció de Residus se celebrarà del 19 al 27 de novembre de 2016 i té com a objectius: donar a conèixer estratègies de reducció de residus i la política de la Unió Europea i dels seus Estats membres en aquesta matèria; fomentar accions sostenibles per reduir els residus arreu d'Europa; fer públic les tasques dutes a terme pels diversos actors mitjançant exemples concrets de reducció de residus; i fer canviar el comportament quotidià dels europeus (consum, producció).

S'ha presentat l'edició 2016 de la Setmana en el seminari celebrat el 21 de setembre a Barcelona.

Us presentem l'Oferta de recursos de suport per a ens locals per activats de la Setmana Europea de Prevenció de Residus, per part de la Diputació de Barcelona i l'Àrea Metropolitana de Barcelona.

OFERTA DE RECURSOS de suport per a ens locals

1. Procediment: Donar-se d'alta com a participant a la Setmana Europea de la Prevenció de Residus (www.arc.cat)

2. Veure l'Oferta de recursos tant de la Diputació de Barcelona com a de l'Àrea Metropolitana de Barcelona.

3. Fer les peticions de suport i recursos per separat a cada entitat ofertant en concret i en l'àmbit competencial corresponent a cada municipi. Les peticions es poden fer arribar fins el 17 d'octubre.

1. Peticions de recursos de la Diputació de Barcelona (Municipis província Barcelona – excepte àmbit AMB)

2. Peticions de recursos de l'AMB (Municipis àmbit AMB)