Escola El Cim, ADF i Ajuntament de Vilanova amb la reforestació del Mas de l'Artís

El passat diumenge 28 de Febrer, la comunitat educativa de l’Escola El Cim amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú  i amb l’ADF (agrupació de defensa forestal) va realitzar una plantació forestal a una zona propera al Mas de l’Artís per ajudar a la reforestació i recuperació de zones malmeses a causa dels incendis.

Una vegada més, l’Escola EL Cim amb motiu del 20è aniversari torna a mostrar-nos el seu compromís envers la sostenibilitat i a l’entorn que ens envolta amb un  projecte educatiu a on l’educació ambiental és un dels seus pilars.

Alumnes, pares, mares, professors i col·laboradors van gaudir d’una jornada molt entretinguda i molt enriquidora per a tots els participants amb una activitat molt beneficiosa per el nostre entorn. Aquest tipus d’accions cada dia són més habituals, clara senyal de quelcom està canviant.

La reforestació de zones castigades pels incendis és fonamental per aconseguir que el nostre entorn natural es recuperi ja que les plantacions i la reforestació de les terres deteriorades, i els projectes socials i educatius de plantació d'arbres, produeixen sempre resultats positius, pels béns que es produeixen, i pels serveis ambientals que presten.

Categories: