Junyent, nou president de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat

El diputat d'Espais Naturals i Medi Ambient de la Diputació de Barcelona i Alcalde de Manresa, Valentí Junyent, ha estat elegit el 4 de febrer nou president de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, en substitució de Joan Puigdollers, en el marc de la 16a Assemblea de la  Xarxa, que es va celebrar al Centre d'interpretació del Cava-La Fassina, a Sant Sadurní d'Anoia.

Igualment, durant l'Assemblea, en què ha participat també l'alcaldessa de Sant Sadurní, Maria Rosell, el diputat adjunt d'Espais Naturals, Jesús Calderer, ha assumit la vicepresidència de l'entitat. La trobada aplega més de 200 representants del món local, que refermen el compromís d'assolir els reptes per al 2030 de lluita contra el canvi climàtic.

Font: Diputació de Barcelona