Ja es poden demanar les Agendes i els Calendaris Escolars 2016-2017!

Des d'ara, i fins el 18 de desembre, els ajuntaments que ho desitgin podran sol·licitar les Agendes Escolars i els Calendaris del Medi Ambient per al curs vinent.

S'obre el període per a sol·licitar Agendes Escolars i Calendaris del Medi Ambient per al curs 2016-2017. Els ajuntaments de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat interessats podran fer la seva petició a través d'aquest enllaç. La data límit per a formalitzar la reserva és el 18 de desembre.

Les Agendes s'adrecen a l'alumnat de secundària; i els calendaris són per aules de primària.

La temàtica del proper curs se centrarà en l'economia del bé comú i el consum col·laboratiu com una manera de disminuir el nostre impacte ambiental i la petjada ecològica. Amb l'objectiu d'avançar cap una societat ambientalment, econòmicament i socialment més justa i sostenible, tot fomentant la participació dels joves a qui s'adreça aquest producte, en diferents esferes de la societat.

En el cas de voler disposar d'un exemplar d'agenda del curs actual (2015 -2016) el podeu sol·licitar a través d'aquesta adreça de correu electrònic: agendaescolar@diba.cat.

Etiquetes:
agenda escolar