Acte de Signatura de Compromís AG21 Escolar a Vilanova i la Geltrú

Les escoles i instituts de la ciutat han revalidat aquest matí el seu compromís amb el medi ambient mitjançant la signatura de l'Agenda 21 Escolar. En un acte celebrat al parc de Baix-a-mar, en què hi han assistit els regidors de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú d'Educació, Joan Martorell, Medi Ambient, Gerard Llobet, i Innovació i TIC, Ariadna Llorens, els infants i joves han expressat el seu compromís, recollit en un decàleg, el qual ha estat lliurat als representants municipals per tal que ho facin extensiu a tot l'Ajuntament. Enguany el lema sota el qual s'ha celebrat aquest acte ha estat "les bones pràctiques ambientals a la Fira de Novembre". El regidor de Medi Ambient, Gerard Llobet ha felicitat tots els participants per "voler revalidar el seu compromís amb el medi ambient" i ha afirmat que des de l'Ajuntament de VNG "es treballarà perquè aquest compromís no quedi només a l'escola sinó que es faci extensiu a tota la ciutat per tal de fer un món més sostenible". Per la seva banda, la regidora Ariadna Llorens ha donat la benvinguda a tots els estudiants reunits en l'acte i els ha animat "a continuar amb aquesta tasca a favor del medi ambient". Agenda21 Escolar 01 Els infants i joves han anat expressant cadascun dels compromisos que han assolit com a centre educatiu, han signat l'acte de compromís i han recollit de mans dels regidors Llobet, Martorell i Llorens el quadre de l'Agenda 21 Escolar que els acredita com a centre compromès amb el medi ambient. En finalitzar l'acte, el regidor Joan Martorell ha encoratjat tots els assistents "a implicar tot el vostre entorn perquè entre tots ens tinguem cura del medi ambient".
Categories:
La Xarxa informa