Catàleg de productes de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat (Edició virtual, Juliol 2015)

Benvolguts/des, membres de la Xarxa

Per tal d'informar a tots els nous càrrecs electes i personal dels ens locals membres de la Xarxa, hem preparat un Catàleg que recopila tots els productes que ha elaborat la Xarxa i que teniu disponibles en diferent formats.

El Catàleg de productes 2015 té com a objectiu poder tenir tota la informació en un únic document i disposar per al nou mandat municipal de la feina feta amb anterioritat de forma ordenanda i fàcilment accessible en temàtiques com la gestió energètica, de l'aigua, millora de la qualitat de l'aire, soroll, compra verda municipal, prevenció i gestió de residus, educació per la sostenibilitat, horts municipals, entre d'altres.

Esperem us sigui d'utilitat.

CATÀLEG de la Xarxa (edició virtual, juliol 2015): Versió descarregable

Secretaria tècnica de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat