El Servei Itinerant de Mediació Comunitària, a la vostra disposició.

"Els resultats de la prova de sonometria estan dins de la normalitat però els veïns segueixen queixant-se del soroll i no paro de rebre informes de la policia... què s'hi pot fer?"

Si això no us ha passat mai és que els veïns i veïnes del vostre municipi tenen per costum parlar les coses i arribar a entendre's. Però si no és així, podeu trobar-vos amb aquest tipus de casos que reincideixen, s'eternitzen i poden acabar en una demanda judicial.

A vegades les persones necessitem una petita ajuda davant d'un conflicte quan no som capaços de gestionar-lo per nosaltres mateixos. I aquesta ajuda pot venir de la mà d'un professional mediador que intentarà que les posicions s'acostin i que les persones aprenguem a escoltar, a posar-nos en lloc de l'altre i a entendre'ns.

Per això, si us trobeu amb situacions com la plantejada, us informem que el Servei de Polítiques d'Acció Comunitària i Participació Ciutadana de la Diputació de Barcelona, posa a disposició dels ajuntaments el SIMC, el Servei Itinerant de Mediació Comunitària, per atendre els conflictes entre ciutadans que sorgeixin al vostre municipi.

Podreu sol·licitar el suport del SIMC mitjançant el Portal Municipal de Tramitació, tal i com es fa amb la resta de suports que ofereix la Diputació de Barcelona.

De tota manera, si voleu més informació o si teniu coneixement d’algun cas concret, envieu un correu a l'adreça spacpc.mediacio@diba.cat o truqueu al 934 022 713 i demaneu per la Cristina Mestre.

SIMC, Simplement Intentem Millorar la Convivència!

Categories: