La Xarxa col·labora i serà present al I Congreso de Ciudades que Caminan

La Red de Ciudades que Caminan en col·laboració amb l'Ajuntament de la Rinconada, la Diputación de Sevilla i la Dirección General de Tráfico, convoca el I Congrés "Ciudades que Caminan" que tindrà lloc el dimecres 16 d'octubre al Centre Cultural de la Vila de Sant Josep de la Rinconada (Sevilla).

Més informació a l'enllaç següent.

En representació de la Diputació de Barcelona i la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat es moderarà la taula rodona sobre "La mobilitat de vianants en municipis amb més de 100.000 habitants."

Com a membre de la Red de Ciudades que Caminan i en representació dels municipis associats signants de la Carta del Caminar, la Xarxa assistirà també a l'Assemblea de la Red i, posteriorment, informarem a tots els membres de la Xarxa sobre els resultats dels Congrés.