Granollers

dimarts
Març 2018

Jornada: Oportunitats de finançament per a la implantació d'energies renovables i mesures d'eficiència energètica

Jornada organitzada per l'Ajuntament de Granollers, amb el suport de la Diputació de Barcelona i la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, entre d'altres.

La sessió es desenvolupa en el marc del projecte europeu COMPOSE i té per objectiu incrementar la presència d’energies renovables en la presa de decisions i els instruments de planificació, alhora que afavorir la proliferació de models de negoci i el desenvolupament d’empreses d’economia verda, tot connectant els potencials locals de generació d’energies renovables i les xarxes de distribució.

dijous
Octubre 2016

Jornada: “El paper dels governs locals per assolir els Objectius de Desenvolupament Sostenible després de la Cimera de París " (jornada en castellà)

La X Assemblea General de la Red Española de Ciudades por el Clima es celebrarà a Granollers els dies 5 i 6 d'octubre. Es tracta d'una Assemblea d'especial rellevància, ja que en ella es designarà als vocals del Consell de Govern i es definiran les futures línies d'actuació de la Red, després de 10 anys de funcionament.

En el transcurs de l'Assemblea tindrà lloc la Jornada "El paper dels Governs locals assolir els Objectius de Desenvolupament Sostenible després de la Cimera de París" i els Tallers per a reduir les emisions en l'entorn local en els camps de l'Eficiència Energètica, la Mobilitat sostenible i els Residus.

PROGRAMA / INSCRIPCIONS

La jornada és oberta al públic en general. L'Assemblea de la Red només és per als seus membres.

dimarts
Octubre 2014

Reptes i oportunitats per una nova cultura energètica a les ciutats i regions de la mediterrània

Creus que una nova cultura energètica és possible, però Saps com implementar polítiques i estratègies locals d'eficiència energètica?