CAIC19 | 28º Conferencia Internacional de l'Aliança del Clima

dimecres
Setembre 2019
Data de finalització: divendres, 27/09/2019 - 18:00

El món pren un nou rumb. Gràcies a les campanyes promocionals, un nombre cada vegada més gran de governs locals, regionals i fins i tot nacionals a tot el món estan declarant el clima com una prioritat. Molts altres municipis i regions porten des de fa temps prenent-se seriosament el canvi climàtic i ja estan perseguint objectius climàtics prometedors. Per a ells, algunes de les preguntes més imminents giren entorn a la manera d'actuació en aquest assumpte quan només parts de les seves causes principals estan sota control municipal. Quines estratègies locals poden fer un futur sostenible, com podem posar-les en pràctiques i què podem aprendre de les associacions globals? Com vam realitzar les transicions necessàries en la mobilitat i l'entorn construït, com podem involucrar el públic a les nostres estratègies i com ens adaptem als canvis que no podem evitar?

Climate.Cities.Communities. explora el paper dels municipis en l'acció climàtica i la posada en pràctica d'estratègies locals amb el poder de fomentar un bon futur per a tothom. Uniu-vos a nosaltres per a conformar un futur comú!

Programa | Registre | Logística

L'anterior edició de CAIC18 es va celebrar a Barcelona amb el suport de la Xarxa i la Diputació de Barcelona. En podeu consultar els resultats i veure'n vídeos.

Organitzat per l'Aliança del Clima (la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat és membre de l'Aliança pel Clima)