Presentació de la Setmana de l'Energia 2019 "L'apoderament energètic. Com podem fomentar la participació en energia?"

dimarts
Març 2019
Data de finalització: dimarts, 12/03/2019 - 14:00

Jornada de presentació de la Setmana de l'Energia 2019 als ajuntaments i entitats locals.

Del 17 al 21 de juny se celebra la Setmana de l’Energia 2019, coincidint amb la Setmana Europea de l’Energia Sostenible, una campanya de conscienciació que pretén sensibilitzar la societat en relació a l’estalvi i l’eficiència energètica.

A Catalunya, la Setmana de l'Energia està organitzada per l'Institut Català d’Energia, Diputació de Barcelona, Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, Àrea Metropolitana de Barcelona, Diputació de Girona, Centre d’Iniciatives Locals per al Medi Ambient de les comarques de Girona (CILMA), Ajuntament de Barcelona, Diputació de Tarragona i Diputació de Lleida.

I vol promoure accions relacionades amb la transició i l'apoderament energèticai el canvi climàtic a celebrar durant els mesos de maig, juny i juliol del 2018.

Durant els mesos de maig, juny i juliol es realitzaran diferents activitats arreu del territori adreçades a la ciutadania per fer arribar el missatge de la campanya. En aquesta web podreu trobar tota la informació i el calendari d'activitats.

El missatge principal de la campanya aquest any és la Transició energètica de Catalunya, on es passarà de l’actual model de consum i producció energètica a un nou model que permeti l’apoderament del ciutadà:

• Pot produir energia, a part de consumir-ne
  • Pot participar en les polítiques energètiques de Catalunya
  • Pot gestionar la seva pròpia demanda i consum energètics perquè ja té les eines per fer-ho.

El 12 de març us convidem a la sessió de treball i presentació de la Setmana de l'Energia 2019.

Organitza:

Àrea Metropolitana de Barcelona, Consell d'iniciatives locals per al Medi Ambient de les comarques de Girona, Diputació de Barcelona, Diputació de Girona, Diputació de Lleida, Diputació de Tarragona i l'Institut Català d'Energia

Podeu inscriure-us en el formulari que trobareu en aquest enllaç.