18a ASSEMBLEA GENERAL DE LA XARXA a Castellar del Vallès

dijous
Març 2018
Data de finalització: dijous, 01/03/2018 - 17:00

Benvolgut, Benvolguda, membre de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat,

És un plaer convidar-te a la nostra Assemblea general que tindrà lloc el proper 1 de març a Castellar del Vallès, a l’Ajuntament del qual volem agrair la cordial acollida.

L’Assemblea general és l’òrgan superior de decisió i administració de la Xarxa, però encara més que això és un espai de trobada on intercanviem experiències, coneixement i bones pràctiques que ens ajuden a seguir treballant per unes ciutats i uns pobles més sostenibles.

Enguany volem dedicar la trobada a compartir la feina feta i a explorar les prioritats del que ens resta de mandat, per tal d’assolir els objectius que ens havíem fixat per a l’horitzó 2020 i per fixar-nos fites encara més ambicioses pera l’horitzó 2030.

Espero que ens puguem saludar a l’Assemblea.

Rep una salutació cordial,

Valentí Junyent

President de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat

A continuació, us facilitem tota la informació sobre l’Assemblea, i sobre el tràmit per a inscriure-us.

Programa i documentació (cliqueu als enllaços)

Inscripcions

Us podeu inscriure a través del Formulari d’inscripcions o via correu electrònic a xarxasost@diba.cat

Podeu venir acompanyt/da d’algun tècnic/a municipal si ho desitgeu. Pregueu s’inscrigui també.

Com arribar-hi

El Mirador. Adreça | Pl. d'El Mirador, s/n