Presentació del projecte SHERPA (Shared Knowledge for Energy Renovation in Buildings by Public Administrations)

dijous
Desembre 2016
Data de finalització: dijous, 15/12/2016 - 19:00

El projecte SHERPA (Shared Knowledge for Energy Renovation in Buildings by Public Administrations), finançat pel Programa MED de cooperació interregional, i que lidera la Secretaria d’Habitatge i Millora Urbana de la Generalitat de Catalunya, s’orienta cap a la millora de la capacitat de les Administracions Públiques per implementar les seves polítiques de renovació energètica d’edificis, i, a l’àmbit municipal, a impulsar la implementació dels PAEs.

L’acte té una durada prevista de 3 hores, i inclourà, a més de la presentació del projecte, una introducció al paper que SHERPA vol jugar al mon local per afavorir i fomentar la implementació dels plans de renovació energètica. Així mateix, es farà una presentació de diversos casos d’èxit en projectes de renovació ja efectuats als edificis públics de Catalunya.

Esperem que l’agenda de l’acte que s’adjunta sigui del vostre interès, i esperem que us poseu en contacte amb nosaltres per assistir-hi.

Fitxers adjunts:
Categories: