Seminari de preparació de la Setmana Europea de Prevenció de Residus 2015

Públic al qual s'adreça:
Professionals del medi ambient d’empreses, d’administracions públiques, d’associacions i d’institucions educatives.
dimarts
Setembre 2015
Data de finalització: dimarts, 29/09/2015 - 13:00

Un any més, l'Agència de Residus de Catalunya, l'Àrea Metropolitana de Barcelona, la Diputació de Barcelona i la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat oferiran recursos conjunts de sensibilització als ens locals que es presentaran al Seminari que es celebrarà el 29 de setembre a Barcelona.

El Seminari té com a objectius:

1. Mobilitzar el teixit socioeconòmic català per promoure la seva participació en la VII edició de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus (del 21 al 29 de novembre de 2015)
  2. Presentar l’acció comuna a Europa, el Dia Temàtic de la Prevenció 2015: Desmaterialització, fer més amb menys.
  3. Presentar recursos i experiències que promouen la desmaterialització de residus en dos grans àmbits: pas del producte al servei i l’ús de menys materials per aconseguir una funcionalitat similar
  4. Presentar l'oferta de recursos de suport de les administracions supramunicipals i institutions cap als ens locals (Agència de Residus de Catalunya, Àrea Metropolitana de Barcelona, Diputació de Barcelona, Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat).