Reptes i oportunitats per una nova cultura energètica a les ciutats i regions de la mediterrània

dimarts
Octubre 2014
Data de finalització: dimarts, 07/10/2014 - 17:00

Creus que una nova cultura energètica és possible, però Saps com implementar polítiques i estratègies locals d'eficiència energètica?

Reserva't el dimarts 7 d'octubre per conèixer els nous enfocaments en el desenvolupament d'iniciatives d'energia en el sector públic i privat, a Granollers.

La jornada és gratuïta però si vols assegurar la teva plaça, completa el següent formulari o bé envia un correu amb l'assumpte "Reserva #CENERMED" a qualsevol de les següents adreces:

Virgínia Domingo Reig    vdomingo@ajuntament.granollers.cat
Angel Gonzalo Martí      agonzalo@ajuntament.granollers.cat

Ecoserveis dinamitzarà la sessió de networking que tindrà lloc durant l'hora de dinar.

Ens agradaria molt comptar amb tu perquè la jornada sigui més enriquidora.

Si no pots acostar-te a Granollers dimarts 7 d'octubre, segueix la sessió amb #CENERMED

Fitxers adjunts:
Jornada (oberta)