L’Escola de la Natura de Parets celebra enguany el 30è aniversari de la seva fundació

Etiquetes:
Encara sense vots

Amb motiu de l’efemèride, ens complau convidar-vos a l'acte commemoratiu que tindrà lloc el proper 12 d’abril, a les 19 h, a la seu de l’escola, situada al carrer Galende.

L'acte s’iniciarà amb les intervencions del regidor de Medi Ambient, Dídac Cayuela, i del director del centre, Ferran Lozano, que faran referència a l’evolució de la proposta educativa i dels objectius de l’equipament durant aquest darrers anys. En el marc de la celebració, es lliurarà als assistents i als col·laboradors un exemplar del llibre Parets ple de vida.

Paral·lelament, al jardí l’escola tindran lloc diferents activitats representatives de la proposta que l’Escola de la Natura fa al llarg de l’any, així com un petit tast de productes ecològics. Com a part dels actes, durant tot el mes d’abril, la Sala d’exposicions de l’escola acollirà una mostra retrospectiva d’aquests 30 anys de trajectòria de l’equipament municipal.

L’Escola de la Natura va néixer l’any 1983 amb objectiu d’apropar a tothom el món de la natura en totes les seves formes, per conscienciar-lo sobre la importància de conèixer i respectar el nostre entorn més proper i aprendre a gaudir-ne.

L’Escola presenta una oferta lúdica i educativa molt variada per als grups d’escolars que visiten les instal·lacions al llarg del curs i per al públic en general. Alhora, organitza un programa d’activitats diverses, com ara cursos, sortides, xerrades, tallers, astronomia i itineraris de natura.

Ferran Lozano
Escola de la Natura